VerrASSENde bustocht (verslagje)

VerrASSENde bustoerdonderdag 01 december 2011 18:38

De fractie van de ChristenUnie Assen heeft afgelopen zaterdag (26 november 2011) haar leden meegenomen voor een rondtour door de stad Assen. Doel van deze rondtour, in een grote touringcar, was het informeren van de leden over de ontwikkelingen in de stad en de keuzes die de fractie van de ChristenUnie hieromtrent de afgelopen jaren heeft gemaakt.

Assen

Zo werd natuurlijk uitgebreid stilgestaan bij de ontwikkelingen rond het Havenkwartier en de plannen rond een, door de fractie gewenste, vaste verbinding in de Industrieweg. Verder werden het gebied Assen aan de Aa, De Nieuwe Kolk en het werklandschap Assen Zuid bezocht en werden de ontwikkelingen in Kloosterveen toegelicht. De fractieleden hebben de tijd gebruikt om met de leden te spreken en te discussiëren over de ontwikkelingen en om standpunten toe te lichten. De fractie kijkt terug op een goede bustour en de leden gaven aan dat dit zeker voor herhaling vatbaar is.