Reactie plannen PLOP

zaterdag 07 januari 2006 18:24

Reactie op plan tot grootschalig onderzoek van PLOP.

In een artikel in het ASSERJOURNAAL, worden we geattendeerd op de a.s. verkiezingen van 7 maart. Het blijkt dat PLOP ook wakker begint te worden en denkt aan het opstellen van een verkiezingsprogramma. Tenminste dat zou je denken als je leest van hun plannen.Hun vraag is wat de burgers willen de komende vier jaren, of met andere woorden; roept u maar! Kennelijk is PLOP de weg helemaal kwijt! In arren moede wordt de burgers van Assen gevraagd om creatieve ideeën aan te dragen!
Heeft PLOP nog geen visie voor de toekomst? Moet de burger nu nog worden geraadpleegd voor de komende periode? Plop is toch de lokale partij die steeds in contact was met de burgers, tenminste dat wordt wel steeds door de raadsleden gezegd.
Behoort  ook collegepartij PLOP niet tot die partijen die akkoord gingen met de visie Assen Koerst? Ook dat was toch een interactief programma met inspraak van de burgers opgesteld?
Of moet het nu allemaal anders? Heeft PLOP onvoldoende voor elkaar gekregen als collegepartij? Burgers roept u maar! PLOP waar is uw visie?

Ronduit treurig is de opmerking aan het einde van het artikel! Plop wordt niet gesubsidieerd!
Hoezo, andere partijen ook niet! Raadsleden van andere politieke partijen doen afdrachten aan de landelijke partij, mij dunkt dat PLOP een evenredige bijdrage van de raadsleden zou kunnen vragen, dan hadden ze over de afgelopen jaren een aardige verkiezingskas kunnen hebben! PLOP doe niet zo zielig over subsidie, luister liever naar de woorden van uw voormalige fractiegenoot Harry Wilken; hij gaf aan dat PLOP door  het vragen van subsidie toch wel erg ver van zijn grondslag was verwijderd!

Henk Medema
Lijsttrekker ChristenUnie