Bedankt !

IMG_6747woensdag 15 maart 2017 09:48

Drie supporters van de ChristenUnie ontvingen gisteren een taart voor het ophangen van de ChristenUnie poster, enorm bedankt voor de steun!

Uiteraard willen we iedereen bedanken voor de steun de afgelopen weken, posters zijn geplakt, de gouden ballen actie bij het PVT, het bezoek aan de Arendshorst en zichtbaar aanwezig op de verkiezingsmarkt van afgelopen zaterdag. Geweldig dat we samen optrekken om de ChristenUnie zichtbaar te laten zijn, uiteraard met als doel om als christenen te vertellen en laten zien van Gods plannen met deze wereld en ons.

Uiteraard zijn we minstens zo dankbaar met alle 'onzichtbare' steun. Uw gebed maar ook de gesprekken in uw gezin en familie, uw gesprekken met vrienden en kennissen. Allemaal belangrijk om te wijzen op de waarde van christelijke politiek. Vandaag de verkiezingen. We mogen gaan stemmen, en wat is het dan fijn dat wij mogen weten dat alle onze inspanningen uiteindelijk mogen rusten in Gods hand. Hij zal er zijn en met ons gaan.

Bestuur en fractie ChristenUnie Assen