Wil je weten hoe het zit?

tweede kamerzaterdag 11 oktober 2014 10:00

Open Dag 11 oktober, Den Haag

Altijd al eens op de blauwe stoelen in de Tweede Kamer willen zitten? In debat willen gaan met een Kamerlid. Ben je benieuwd naar wat er zich afspeelt in de gebouwen en achter de schermen op het Binnenhof? Beleef het zelf op de Open Dag van de ChristenUnie op zaterdag 11 oktober in de Tweede Kamer in Den Haag!

Waarschijnlijk heeft u deze uitnodiging al voorbij zien komen in de nieuwsbrieven van het partijbureau. Het beloofd een ontzettend leuke dag te worden en daarom willen we u als ChristenUnie Assen deze unieke kans onder de aandacht brengen. Als kiesvereniging mogen we niet-leden een vrijkaart aanbieden, maar op=op.

Vanuit het partijbureau worden bussen ingezet om u voor 15 euro naar Den Haag te brengen. Dichtsbijzijnde opstapplaatsen zijn Drachten en Zwolle, maar als we van onze leden weten dat ze graag mee willen, gaan we voor u proberen te regelen dat Assen ook een opstapplaats wordt.

Voor meer informatie kijkt u op: www.christenunie.nl/opendag