'Ik bid nie veur bruune boon'n!'

vrijdag 26 februari 2010 15:49

Lang geleden leefde er een klein kereltje in de buurt van Assen: Bartje. Hij had een hekel aan bruine bonen, maar één ding was er dat Bartje heel erg fijn vond: zijn vriendin Harmke, waar hij zelfs mee wilde trouwen. Laat Harmke nu net de lijsttrekker van de ChristenUnie zijn!

Zaterdag 27 februari 2010 deelt de ChristenUnie bruine bonen uit op het Koopmansplein. De ChristenUnie vindt het belangrijk dat in Assen de historie aandacht blijft krijgen. Dat is de reden dat de ChristenUnie haar verkiezingsprogramma ook in het Drents beschikbaar heeft: 'Saomen leven, warken en je vernuvern; met het oog op de toekomst'. Met het idee dat de geschiedenis de toekomst bepaalt zet de ChristenUnie ondermeer in op duurzaamheid. In Assen moeten we er voor zorgen dat volgende generaties van deze aarde kunnen genieten. Juist dat is een zeer belangrijk onderdeel in het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie.

Archief > 2010 > februari